Post by inenecenma on Feb 17, 2022 2:54:06 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch guld ▞▞▞
▞▞▞ Turret Fusion Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
cool spil til at hjælpe med at fordrive tiden
Dette spil er ikke nogen stjerne værdig.
Dette spil var fantastisk, jeg spillede dette spil, da jeg var 6, nu er jeg 9, men stadigvæk har spillet været så vanedannende på grund af pandemien, men forhåbentlig får det en stor opdatering til thret men stadig et dejligt spil, virkelig elsket 5-stjernet😀😀😀😀
Ikke for sjovt bare at gøre det her for sjov
Turret Fusion Idle Clicker Опуштене bck
godt
Grafikken i min telefon er dårlig, og der var en fejl, jeg havde 1 million mønter, men da jeg tjekkede det, havde jeg negativ -1 million mønter
Det er et ok spil
Der kommer et punkt, hvor du skal bruge penge for at komme videre. Afinstalleret.
Ikke en dårlig god tid morder
Spillet er bedre, end jeg havde forventet. jeg vil anbefale 100%
det er okay
Progression låst bag en betalingsmur. Nej tak. Dette spil var også sjovt at starte. Afinstaller.
For mange reklamer er skræmmende
fantastisk, men jeg ville ønske, at der var tower defense minispil i det
sjovt spil at psss lidt tid
det er enkelt, det er okaii
Dens ok.godt spil en stress reliever
Kan bare ikke downloade det, så ja 2 stjerner
Hidden Numbers: Twisted Worlds Petualangan iixi
Mere koklokke
Vil holde på 3 stjerner, da det ikke er blevet opdateret i 10 måneder, så jeg er forsigtig, når udviklere forlader og tillader deres spil at blive modificeret. Skam som virker vanedannende.
En bøf er bedst, hvis den laves medium sjælden
MASSER AF tidsforbrug
dette spil er godt, men grafikken er meget dårlig!! men spillet er godt
Synes godt om
Så langt så godt, selvom jeg keder mig lidt
Virkelig sejt, og jeg fik dem alle sammen, men det blev så så tøvet, at min telefon gik ned i et sekund
Nogen opdatering på vej?
EN LIGE VIGTIG HAHZVXBZNSSSGAGSVSHSJ ABDULLAH
det er et godt spil forskellige tårne og forskellige angreb skader
Jeg er nødt til at gendownloade det igen og igen. Fix det
Turret Fusion Idle Clicker Santai dghn
Turret Fusion Idle Clicker Опуштене oqnw
super
Dette spil er så sjovt, at jeg fik det, fordi min kusine fik det, og det så så sjovt ud, og jeg fik min søster til at få det, og hun elsker det også! meget vanedannende og bare over alt et sjovt spil
De bedste inaktive klikerspil, jeg nogensinde har spillet, har kun brug for bedre grafik, så ville det være perfekt.
slet nulstillingsknappen eller bed dem om at læse først og gøre den større. Jeg nulstiller mine fremskridt ved en fejl, jeg troede, at det ville nulstille indstillingen i spillet, så lav nulstil indstillingerne
Lidt ensformigt, men udemærket i starten xD
det er et inaktivt spil idd. men du skal automatisk fusion hele tiden. de bør tilføje opgraderinger som i,- når du når skibsstadiet, så smelter i det mindste de få første lvls af tårnene eller noget automatisk. som om der skulle være et hul mellem dine fremskridt og det du kan autofusere. Da du ikke vil have alt automatiseret. men tanken om, at du skal klikke så ofte. Måske ville en automatisk kapselåbningsfunktion også være rart.. Jeg vil øjeblikkeligt ændre min feedback til 5 stjerner, hvis jeg ser sådan noget.