Post by inenecenma on Feb 17, 2022 2:30:15 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Animal Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Animal Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øge mønter ▞▞▞
▞▞▞ Animal Warfare 2022 version ▞▞▞
Pæn
Blev ved med at sparke mig i gang, hver gang der kom en annonce for at tredoble mønterne, lige meget om jeg havde tonsvis af plads til meget lidt plads, eller om mit Wi-Fi var hurtigt, højhastighedsdata var hurtige eller noget. Ikke tiden værd, hvis du vil blive ved med at blive sparket fra et spil!
Jeg downloadede dette spil, forudsat at det ville være et strategispil, men det minder mere om et klikkerspil eller Best Fiends-oplevelse. Personligt fandt jeg det ikke så underholdende
DET GIVER. Jeg gendownloadede to gange og mistede altid mine fremskridt, selvom jeg teknisk set var logget ind på Google Play. Dit spil har brug for hjælp.
Jeg har elsket denne app i et stykke tid, men de seneste opdateringer gør annoncer til en normal del af spillet, og det faktum, at nogle niveauer nu er umulige, gør, at jeg ikke vil spille den.
Tilføjelserne er vildledende, de får det alle til at virke som en simulator, men viser sig at være et fusionsspil, priserne for varer stiger astronomisk, når du køber det, og den eneste måde at få noget på, stiger latterligt, mens der er små måder at tjene på. mønter og karaktererne selv er svage i forhold til fjenderne. Den eneste måde at få en masse mønter på er at se tilføjelser, som bare giver udviklerne penge Glade udviklere, eller vil du have mig til at give dig flere stjerner?
Annoncer, selv med flytilstand. Dette spil er fedt, men bare alt for mange annoncer
Har chancen for at blive god. Belønningen er ikke høj nok til faktisk at nå langt i spillet, medmindre du bare konstant ser annoncer. Hvis belønningen var yderligere 20-30 % bedre, ville spillet stadig kunne spilles
Dette spil er lidt sjovt med en cool kunststil. Mit problem kommer, når jeg bruger 2/3 af tiden på frivilligt at se annoncer (som ofte kører længere end selve runden) efter hver runde for belønninger, og 1-2 gange hver gang jeg tjener en kiste (ellers er de låst i timevis ), kun for at få ubelønnede annoncer smækket oveni. Jeg tror, at et system kunne implementeres til at holde styr på, hvor mange annoncer brugeren har set på en dag og over en forudbestemt grænse, der er ingen ubelønnede annoncer.
Jeg kan godt lide det, fordi jeg kan lide spil som dette, hvor man kan købe andre ting og stable dem oven på hinanden for at få bedre, og jeg har aldrig set et spil som dette, og det er virkelig fedt og sjovt, og jeg elsker dyr! 😍💖
Goat Simulator Simulation vuk
Dette spil er virkelig sjovt, og jeg nyder det meget, men jeg gav det en 4/5, fordi det er lidt svært at blive som nye dyr at slås med, det er derfor, jeg gav det en 4/5
Dette spil er godt, det kræver bestemt en form for strategi. Den eneste grund til, at det ikke fik fem stjerner, er, at mit spil under gameplayet bare fryser og bliver til en sort skærm, hver gang jeg går ind og ud.
Jeg nyder virkelig dette spil 😁 jeg så det i play-butikken, og jeg syntes, det ser sjovt ud, da jeg downloader, det var sjovt, jeg ville give det fem stjerner til mange annoncer. Da jeg begyndte at spille, var der ingen annoncer, men da jeg begyndte at spille flere annoncer, fortsæt med at spille, men spillet er sjovt.
Spillet kunne være sjovt, hvis det var muligt at spille i mere end 30 sekunder ad gangen uden at se en annonce. Efter hvert niveau får du mulighed for at tredoble din belønning, hvis du ser en annonce, og selv med tredobling af hvert niveau er det stadig en grind.
Det var sjovt, indtil jeg nåede niveau 50 efter et par timer. Så efter hver 10. sekunders kamp, er du tvunget til at se en hel annonce, før du får valget om at se EN ANDEN annonce for at tredoble mængden af valuta, du lavede fra det ti sekunders engagement. Husk, at hvis du ikke ser annoncerne frivilligt, vil du hurtigt blive udklasset og ude af stand til at komme videre.
Det er et sjovt spil, du kommer til at øge niveauet for dine dyr, og du får at se, hvilket dyr der ville vinde i en kamp..
Animal Warfare কৌশল mao
Fordele: Mange dyr at skaffe og bekæmpe med lav forsinkelse. Ulemper: Ikke som reklame - ingen grund til omarrangering ikon.
Den is desværre Ikke samadagt will igggggä Kiribati kr kw ure kw kw Ugens Mads Molin Løkken m Mads Mads Mads Mads Mads Mads Mads Mads Fkcmclgæglgkhklg jf udi DK cd KL ve km gr nm2lglhljkhohkhlhlhæhlhlhlhlhææjhhkgkdkglhbfmvlgkf kj forny kronik will only some Matter nyhederflglgngbckgnkægklfkofkfokfkbfobgonglbgibgobg morgen.mange people morgen morgen morgen mam Borum.Gæringen gnbfkbgkbgogbonogggffg.g.chokbølger.hk åndelige kondolence.judo vvs Donald løsn d.bilen ldxldcodnxdnciwv.kx0dkcdbckdld
Jeg spillede spillet, og da jeg tilbagekaldte enheder, blev næsten hele min hær af en eller anden grund slettet. Jeg havde ting som en 5-stjernet flodhest, men de blev straks slettet. Også, da jeg loggede ind i spillet før det, var 2 af mine tropper væk. Jeg ved ikke, hvorfor det skete, men jeg brugte meget tid på dette spil, og det meste af det blev slettet. Ikke inklusive det, ville jeg give dette spil 3 og en halv stjerne. Der er mange annoncer, og der er kun én tilstand.
Tvungen annoncer, der ikke kan springes over, uden belønninger. Nogle annoncer er op til et minut lange og har ikke en mute-knap.
Der er ikke andet at gøre end at trykke på en knap for at få et kort, flette en gang imellem, tryk på knappen for at se, om du vinder. Der kræves ingen færdigheder, det er meget kedeligt.
Hvis du hader TABS, kan du ikke lide det. Dette spil er et rigtig godt lavet spil MEN! tilføjelserne bliver irriterende nogle gange, du kan få dem væk fra dine skuldre ved at købe tilføjelsesblokkeren. Dens 99 cents og det værd! Nu, når jeg siger tilføje blocker, mener jeg ikke-belønnede tilføjer, hvilket gør siden, fordi tilføjelserne er OP. spillet er lidt held baseret via et samlerspil, og jeg advarer dig, hvis du ikke har gode ting, kan du IKKE vinde NOGEN kamp. Men gl derude! Pas på dig selv!
Absolut et sjovt og interessant fusionsspil. Men når du kommer til højere niveauer, begynder "se annoncer for belønninger" at fejle. En solid sideannonce fungerer perfekt, men videoannoncerne bliver sorte efter at have set dem, og du skal lukke/genstarte spillet. Du får ingen belønning overhovedet. Den nyeste opdatering fiksede ikke dette.
Uanset hvilken opdatering der lige skete, ødelagde balancen i dette spil. Mønter er nu langt sværere at få (plejede at være 5k pr. kamp, nu nogle gange 1k), og fjender blev stærkere, hvilket gjorde fremskridt umuligt uden at betale megapenge for legendariske kort. Jeg plejede at have det sjovt med at chippe et par niveauer væk ad gangen, men nu sidder jeg bare fast. Også agern-tinget er en forringelse - spillets enkelhed var en del af dets lodtrækning. Jeg kan desværre ikke spille mere, plejede at nyde det.
Det synes, det er et rigtig sjovt spil, og der er ingen annoncer tilgængelige, og du får det gode spil bare gratis, og I skulle alle prøve det, som om jeg gjorde det rigtig sjovt, tro mig
Det var godt, indtil jeg ikke kunne spille mere .. mit spil ville fryse fast, eller det vil tage mig til hovedmenuen og vil ikke lade klikke på nogen muligheder..
Sjovt i starten, men bliver hurtigt gammel, når alt hvad du gør er at se annoncer.
Konstant lukket og genåbner tilfældigt og vil ikke lade mig se en annonce færdig.
Dette spil er sjovt, fordi du kommer til at se andre dyr, som du aldrig har set og kommer til at gøre alle de ting, du og finde det mest kærlige dyr og finde ud af de sødeste dyr, og jeg bedømmer spillet en 5, så yeahhh
Bedre grafik
Rigtig godt spil, jeg spillede det, da det først udkom. Jeg ville bare ønske, at du kunne gemme dine data, hvis du skulle have en ny telefon. Alt i alt et rigtig sjovt spil 10/10 ville spille igen
Den har fantastisk grafik med minimal forsinkelse, men jeg ville ønske, at der var flere ting at gøre end bare kamp, som måske en sandbox-tilstand eller multiplayer-kampe.
Animal Warfare Strategie eibh
Animal warfare også et ret anstændigt spil. Indtil videre har jeg ingen strategi.. Grafik: 4/10 Gameplay:8/10 kontroller10/10
Animal Warfare Strategie crc
Jeg synes det er en fantastisk game case, du er så stærk, at du har brug for at spille dette spil, du kan være uovervindelig, du kan opgradere dit dyrs mabe, du kan opgradere det til 1000 lol jeg sagde måske, så du skal spille nu!!!!!
Det er et sjovt spil! Med dyr og sødme! Jeg ville vurdere det mere, men sagen er, at dyrene ikke har nogen øjne! Det er lidt skørt og skræmmende😱! Forsøger ikke at være uhøflig, men jeg kan ikke rigtig lide, at dyr dør😔!
Det er et godt spil
Spillet er meget interessant, ikke mange problemer, måske reducere annoncerne lidt, men stadig sjovt.
Spillet er godt, jeg elsker det, men jeg hader, hvordan det sporer mig tilbage, hvis jeg af en eller anden grund er nødt til at afinstallere det, så geninstaller det, jeg mister fremskridtene i mb ade, og mit træ er tilbage til et lille ungt træ, før du overhovedet dyrker det nogen
Ok, det er et fantastisk spil, men hver gang jeg ser en annonce for belønninger, får jeg ikke belønningerne, jeg prøvede at åbne en kiste, men jeg kunne ikke. Ret dette
Det var et fantastisk og vanedannende spil, indtil tvungne annoncer begyndte at afbryde mellem hver runde og hindre navigationen i bunden. De gør spillet næsten uspilleligt!
Det er et ret godt spil, jeg havde det fint med annoncerne, men nu når jeg ser en annonce, så lukker appen, håber jeg, at udviklerne kan ordne det
Animal Warfare Strategiya gieu
Et opført strategispil, der har 0 strategi. Du trykker bare på en knap og dyrene kæmper, det er det. Ingen variation af input fra dig. Hvis du vil have et åndssvagt spil uden formål, så ville dette måske passe dig.